1 Kasım 2011 Salı

DO&CO'nun Uçan Aşçıları!

Türk Hava Yolları'ndan Lufthansa'ya, Qatar Airways'den Air France'a kadar bir çok havayolu şirketine uçan aşçılarıyla destek veren bir firma var: DO&CO. Üstelik bu firma bir Türk'e ait!


Shareholder Structure:
40,95 % Attila Dogudan Privatstiftung
12,00 % DZR Immobilien und Beteiligungs GmbH
47,05 % Free Float

Bence tam anlamıyla harikalar yaratan Do&Co firmasının, Mayıs ayında, Tayland yolunda, bize sunduğu  akşam yemeklerini ve kahvaltısını aşağıda görebilirsiniz:




Uçağa biner binmez THY Hosteslerinin bize dağıttığı menüden yemeklerimizi kendimiz seçtik. THY'nin konforuna yakışır harika yemekler, bizi yolculuğumuz sırasında çok mutlu etti!

Havayollarından birine ait bir dergide, Attila Doğudan'la yapılmış bir söyleşi okumuştum. Detaylarda mükemmeli hedefleyen Attila Bey, her öğünde menüye peynir eklediğini söylemiş. Peynir, her öğünde yenebilecek ve bir çok kültüre hitap eden bir yiyecek olduğu için, hemen hemen hazırladıkları her tabağa koymaya çalışıyorlarmış.

DO&CO hakkında daha fazlası için:

5 yorum:

Ayşegül ERSİN dedi ki...

Yemekler ayrı güzel ama bence bu kadar küçük alana, zevkle yerleştirilmiş tabaklar da sunumdaki özeni ve seçicilği gösteriyor, tok karna ağzım sulandı :)

kisakahvemolas dedi ki...

Ayşegülcüğüm, yemekler gerçekten lezzetliydi, pişmesi uzun süren yiyecekler uçağa binmeden önce yarı-pişmiş hale getiriliyormuş. Ama son halini uçakta alıyor yani mutlaka uçakta da pişiriliyor. Yemeğe bu kadar özen veren bir firmanın taze ve sıcak servisi es geçmemesi şaşırtmıyor.

Murat dedi ki...

Gecen hafta italyadan bir misafirim vardi, onun anlattigi Al Italia deneyimlerinden sonra THY hakkinda konusmaya utandim adeta. Hava atmak gibi olacakti. Arada daglar var... Thy kesinlikle dunyada 1 numara !

Aybike dedi ki...

Bir kere Istanbul-Amsterdam arasinda Lufthansa ile ucmak talihsizligine ugramistim, oglen yemegi olarak sadece elmali ve soganli salata vermislerdi,butun yolcular ekmek yemisti:)Artik ucak yemegine bayilirim demek yerine THY'nin yemeklerine bayilirim diyorum! :)

kisakahvemolas dedi ki...

Aslında Do&Co yazısı uzar giderdi, her şeyi büyük titizlikle yaptıkları için, her ayrıntıyı uzun uzun anlatmaya değerdi. Kimbilir belki bir gün Attila Doğudan'la röportaj yapmak kısmet olur :))))
En iyisi, bir gün de THY'yi yazmak olacak. Bence de gurur duyulacak bir havayolu şirketimiz var. Bangkok'a gittiğimiz uçakta bir çok ayrıntıyı da fotoğraflamıştım. Sonrasında bindiğim Lufthansa uçağı hayal kırıklığına uğratmıştı. Uçakta hiç fotoğraf çekmedim doğal olarak. Keşke çekseydim, fotoğrafları yan yana yayınlayabilirdim...