5 Mart 2012 Pazartesi

Phuket'te Halk Pazarı

Gezi programımızın devamında yağmur ormanlarında yürüyerek şelaleye ulaşmak var. Ama bizim rehber, pazarı görünce eve bir kaç şey alması gerektiğini söyledi ve arabayı durdurdu. Biz de ortamı görünce merak ettik, onunla birlikte arabadan indik. Müslüman halkın "Halal Food" pazarı kurulmuştu. Ortalık oldukça sıcak, koku da biraz kötüydü. Kokunun nedeni açık satılan etler ve kurutulmuş balıklar olabilir. Bizim pazarlarda satılan ortak hiç bir şey yoktu, o yüzden her gördüğümüz şey inanılmaz ilgimizi çekti. Burası, hayatımızda unutamayacağımız bir yer olarak aklımıza yer etti...

Üzeri sinek dolu etler ve Ben :)
Tayland'ın KFC leri
Deniz bu krebe benzer şeylerden yedi, videosunu görmek ister misiniz?
Turşu olabilir...
Rengarenk bir tezgah. Vaktimiz kısıtlı olmasa rengarenk bir sürü fotoğraf daha çekebilirdim...
Torbaların içinde ne var bilmiyorum, solucan gibi bir şey sanki... Dışı siyah tabanı beyaz gibi olan koni şekilli şeyler hakkında da fikir yürütemedik maalesef...
Kurutulmuş balıklar. Pazarın koku kaynağı :)

Derya kuzusu bunlar!

Hindistan cevizinin içi baharat haline getiriliyor. Bundan aldım ve yedim :) Çok lezzetliydi!
Körili, dili dışarda, ibikli tavuğa ne dersiniz?
Biyoloji dersi gibi: Bir tavuğun organları. İsterseniz bu bayandan tavuk ayağı da alabilirsiniz :)
Bir gün yolunuz Phuket'e düşerse, turistik olmayan bir yerde böyle bir pazar görürseniz sakın titizliğinize yenilmeyin. Bedava diyebileceğimiz paralara, bir kaç tropik meyve alıp mutlaka deneyin ve satılan rengarek yiyecekleri görün!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Offf ne pazar.Heralde bir müddet et görmek istemez insan.