24 Ağustos 2012 Cuma

Yan Komşumun Selamı Var :)

Bugün kısacık yazabileceğim.
Aslında uzun yazacaktım ama yan komşumla muhabbet biraz fazla uzamış.
Deniz siesta yaptı, ben de tam blogumun başına oturmuştum ki "Neler yaptın bugün?" dedi Sidney'li komşum.
Konuşma havadan sudan başladı, sonra birbirimize Bellagio'dan restoran önerileri, ülkelerimizin dedikoduları, jenerasyon farklarımızın kıyaslaması derken sanırım 2,5 saatte yakındır konuşuyorduk. Derken Deniz siestasını bitirdi, ben sohbeti ona devrettim, hemen bir kaç cümle yazıyorum.
Giyinip akşam yemeğine hazırlanmak için kısıtlı zamanım kaldı. Size yukarıdaki fotoğrafta komşumla hatıramızı, aşağıdaki fotoğrafta da yazı yazarken önümdeki manzarayı bırakıp gidiyorum.
Bellagio'dan çok iyi restoran ve alışveriş önerilerim olacak.
Şimdilik hoşçakalın :)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay komşunu sevsinler.EV harika manzarada şahane.

Murat dedi ki...

Bu evi nerden buldunuz yaa? supermis :) bodrumdaki evin benzeri gibi :)