7 Şubat 2014 Cuma

MİM-KIŞA DAİR FAVORİLER

Arkadaşım Burcu'nun yeni ve başarılı blogundan geldi mimim :)
Makyaj soruları pek bana göre olmadığı için biraz pas hakkımı kullandım kısaca cevaplar verdim ama, aşağıdaki fotoğraflara bakıp bakıp karlı kış manzaralarını ne kadar özlediğim aklıma geldi...


1)KIŞ DEYİNCE İLK AKLINIZA NELER GELİYOR?

Kar, kar, kar! :) Kar yağmadığı için sevmiyorum bu kışı ve bazı kışları. Mahsur da kalsak yağmalı kar. Okullar tatil olmalı. Kızaklar, kayaklar çıkmalı, eldivenler, bereler, atkılar takılmalı. Kocaman bir kardan adam yapılmalı evden görünecek bir yere. Eve geldiğimde ellerim soğukta karla oynamaktan kıpkırmızı olmalı, yavaş yavaş ısınmalıyım. Sıcak çikolata veya güzel bir kahve yapmalıyım. Akşam kıpkırmızı gökyüzüne bakarak şarap içmeliyim güzelinden...


2)FAVORİ KIŞ AKSESUARIN NEDİR?

Fularlar, boğazlı kazaklar, çizmeler...


3) KAHVE Mİ? ÇAY MI? SALEP Mİ? 

Hiç sorulur mu? Blogumun adına bakmak yeter. Tabii ki kahve :) 


4) FAVORİ KIŞ MUMUN?

Favori mum mu oluyor? :) Burcu'dan kopya, her şeyini sevdiğim İkea mumlar diyeyim :)



5) KIRMIZI RUJ MU ? EYE LİNER Mİ? 

 Eyeliner diyeceğim ama bazen kırmızı ruj da fena olmaz :)


 6) EN SEVDİĞİN KIRMIZI RUJ ?

 Uzun süre kalıcı olanlar

7) EN ÇOK GİYDİĞİN KAZAK ?

Mor boğazlı kazağım


8)EN SON ALDIĞIN KAZAK?

En son geçen sene almıştım, bu sene hiç kazak almadım :)


9) ÇOCUKLUĞUNDAN BİR ANINI BİZİMLE PAYLAŞ 


Bir sürü anım var tabii. Ama madem kıştan gidiyoruz, sıradan bir çocukluk gecesinde, kar yağdığında ne kadar sevindiğimi, annemin beni ancak kat kat kat giydirdikten sonra bahçeye yolladığını, bahçede arkadaşlarım ve kuzenlerimle saatlerce kalın giyinmekten kapatamadığım kollarımla oynamaya çalıştığımı hatırlarım her karda... 


10) FAVORİ KIŞ OJEN HANGİSİDİR?

Giydiğim kıyafete göre olsun, renk farketmez...



11) KISA BOT MU ? UZUN BOT MU?

Hoşuma gittikten sonra boyu çok da önemli değil. Zaten ayağım 35 numaradan bile küçük olduğu için zor ayakkabı buluyorum :(


12) FAVORİ KIŞ PARFÜMÜN ?

Coco Chanel - Mademoiselle


13) FAVORİ KIŞ MAKYAJ ÜRÜNÜN ?

Yaz-kış aynı aslında :) Kış için özel bir makyajım yok. Ama kışın cildimi daha çok nemlendiriyorum.

14)FAVORİ KIŞ CİLT BAKIM ÜRÜNÜN?

Sevgili arkadaşım Nazlı'nın önerisi olan Clinic nemlendiricim.

15) KIŞ MI ? YAZ MI ?

Kış! Soğuk! Gri, çalışma havası! Güneşin pırıltısından gözümün rahatsız olmadığı ılıman renkli günler. Sıcaktan gölgeye sığınmaktansa, kışın kalın kalın giyinip gezebilmek :)


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kar ı özlemişiz.Harıka resimler.

Murat dedi ki...

salepin ozellikle kayak tatillerinde yeri ayridir ama..

Adsız dedi ki...

Salepsiz bozasız kış olurmu.

Mommyslifetime dedi ki...

Harika yazmışsın Miray'cım. Kışa, kara hasretiz...